Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Používa stránka Meetic profilovanie a automatizované individuálne rozhodovanie?

Automatizované individuálne rozhodovanie a profilovanie sú neviditeľnými prvkami v pozadí služieb, ktoré poznáte a máte radi.

Pomáhajú nám zlepšovať naše služby a bez nich by sme vám nevedeli ponúknuť profily, ktoré by vás mohli zaujať. Tieto funkcie využívame z nasledovných dôvodov:

1. Pomáhajú nám spojiť vás s ďalšími používateľmi.

Vami poskytnuté informácie (napríklad pohlavie a vek), ako aj informácie, ktoré získavame z vášho používania stránky Meetic (napríklad informácie o vašej aktivite a polohe, ak nám povolíte určenie vašej polohy) používame na podporu nášho vlastného algoritmu a odporúčanie profilov osôb, ktoré by vás mohli zaujať. Rovnaký postup používame, aby sme vás mohli odporučiť iným používateľom. Faktory, ako je váš etnický pôvod, príjem a vierovyznanie, náš algoritmus nezohľadňuje.
Samozrejme, môžete zmeniť nastavenia funkcie „Vyhľadávanie“ a filtrovať profily, ktoré sa vám zobrazia.

2. Dokážeme vám poskytnúť reklamy a ponuky, ktoré by mohli byť pre vás zaujímavé.

Tieto informácie o vás využívame na zobrazovanie užitočných a relevantných reklám v rámci našich služieb, aj mimo nich, a na meranie ich účinnosti. Tieto informácie rovnako využívame na poskytovanie personalizovaných ponúk.

3. Podporujeme bezpečnosť

Automatizované rozhodovanie a profilovanie využívame ako súčasť nášho moderačného procesu (napr. na odstraňovanie botov) na zaistenie bezpečnosti používateľov, jednoduchšie predchádzanie nezákonným alebo zakázaným činnostiam a na rýchlejšie a účinnejšie konanie v prípade ich výskytu.

Vďaka týmto postupom môžu byť osobám, ktoré sa dopúšťajú protiprávneho alebo zakázaného konania na stránke Meetic alebo inde, uložené sankcie, či dokonca pozastavený alebo zrušený účet, či voči nim podniknuté iné formy právnych krokov.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Odporúčame vám, aby ste sa obrátili na náš Zákaznícky servis, ktorý odpovie na vašu otázku.