Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Čo môžem urobiť, ak bola moja kreditná karta, fotografia alebo kontaktné údaje použité vo vašej službe bez môjho súhlasu?

Niekto iný zaplatil mojou platobnou kartou. Čo mám robiť?

Ak ste zákazník Meetic:

  • Uistite sa, či zaevidované debety nesúvisia s automatickým obnovením predplatného.
  • V opačnom prípade ihneď kontaktujte svoju banku. V prípade podozrenia nás tiež čo najskôr kontaktujte e-mailom. Naše tímy berú prípady pirátstva alebo podvodov s kreditnými kartami veľmi vážne.

Ak ste sa na našej webovej stránke nikdy neregistrovali:

  • Okamžite kontaktujte svoju banku, aby transakciu zastavili a zabránili ďalším transakciám na vašom účte.

 


Iný člen používa moje fotografie na svojom profile. Čo mám robiť?

Ak ste sa stali obeťou krádeže identity, vyriešime to.

  1. Kontaktujte tím starostlivosti o zákazníkov 💌 a my vám pošleme formulár.
  2. Pošlite ho späť vyplnený spolu so svojím občianskym preukazom a fotkami alebo snímkami obrazovky príslušného používateľa.

➔ Prijmeme rýchle a primerané opatrenia.

 

Moju e-mailovú adresu používa niekto iný. Čo mám robiť?

  • Kontaktujte tím starostlivosti o zákazníkov 💌 a napíšte nám, o akú e-mailovú adresu ide.
  • Skontrolujte, či nemáte starý účet Meetic, ktorý ste zabudli odstrániť.
    ➔ V tomto prípade postupujte podľa postupu zrušenia opísaného tu.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.