Ako odstránim profil, do ktorého sa niekto nabúral?
Niekto sa mi asi nabúral do účtu 🚨, čo mám robiť?
Ak sa vám stále dá prihlásiť do účtu:
- Okamžite si zmeňte heslo.
Ak používate počítač, kliknite sem.
Ak používate mobilné zariadenie, kliknite sem. - Potom sa odhláste z každého zariadenia pripojeného k vášmu účtu a opäť sa prihláste.
➔ Odporúčame, aby ste si zmenili aj heslo e-mailového účtu.
Ak sa vám nedá prihlásiť do účtu:
- Kontaktujte tím starostlivosti o zákazníkov 💌 a my váš účet uzatvoríme
- Ak máte členstvo, môžeme vaše predplatné preniesť na nový účet. Kontaktujte nás a uveďte svoje staré meno a nové identifikačné číslo zákazníka, ktoré nájdete v časti Nastavenia účtu.
Tipy na zabezpečenie účtu
- Vyberte si zložité heslo, ktoré obsahuje aspoň jedno písmeno, jednu číslicu a jeden špeciálny znak.
- Vždy sa odhláste z Meetic, ak sa k svojmu účtu prihlasujete z verejného miesta.
- Nikdy nepreposielajte ani nezdieľajte e-maily, ktoré od nás dostanete.
➔ Pamätajte si – vaša bezpečnosť je našou prioritou číslo jeden. Ak budete mať niekedy pocit, že niečo nie je v poriadku, neváhajte nám to oznámiť.