Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Ako odstránim profil, do ktorého sa niekto nabúral?

Niekto sa mi asi nabúral do účtu 🚨, čo mám robiť?


Ak sa vám stále dá prihlásiť do účtu:

  • Okamžite si zmeňte heslo.
    Ak používate počítač, kliknite sem.
    Ak používate mobilné zariadenie, kliknite sem.
  • Potom sa odhláste z každého zariadenia pripojeného k vášmu účtu a opäť sa prihláste.

➔  Odporúčame, aby ste si zmenili aj heslo e-mailového účtu.


Ak sa vám nedá prihlásiť do účtu:

  • Kontaktujte tím starostlivosti o zákazníkov 💌 a my váš účet uzatvoríme
  • Ak máte členstvo, môžeme vaše predplatné preniesť na nový účet. Kontaktujte nás a uveďte svoje staré meno a nové identifikačné číslo zákazníka, ktoré nájdete v časti Nastavenia účtu.


Tipy na zabezpečenie účtu

  • Vyberte si zložité heslo, ktoré obsahuje aspoň jedno písmeno, jednu číslicu a jeden špeciálny znak.
  • Vždy sa odhláste z Meetic, ak sa k svojmu účtu prihlasujete z verejného miesta.
  • Nikdy nepreposielajte ani nezdieľajte e-maily, ktoré od nás dostanete.

Pamätajte si – vaša bezpečnosť je našou prioritou číslo jeden. Ak budete mať niekedy pocit, že niečo nie je v poriadku, neváhajte nám to oznámiť.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.