Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Môžem sa proti rozhodnutiu o moderovaní odvolať?

Áno, máte právo odvolať sa proti rozhodnutiu o moderovaní do 6 mesiacov od oznámenia nášho rozhodnutia o moderovaní. Ak ste používateľom nachádzajúcim sa v Európskej únii, budeme takéto odvolanie vybavovať v súlade so zákonom o digitálnych službách.

Podal som oznámenie o nezákonnom obsahu a vy ste sa rozhodli na základe neho nekonať. Môžem sa proti tomuto rozhodnutiu odvolať?
Áno, máte právo odvolať sa do 6 mesiacov od nášho rozhodnutia nekonať na základe vášho oznámenia o nezákonnom obsahu. Ak ste používateľ nachádzajúci sa v Európskej únii, takéto odvolanie budeme riešiť v súlade so zákonom o digitálnych službách.

Koľko času mám na podanie odvolania?
Máte možnosť podať odvolanie do 6 mesiacov od oznámenia nášho rozhodnutia o moderovaní. Po uplynutí tejto lehoty sa proti rozhodnutiu o moderácii nebudete môcť odvolať.

Ako môžem podať odvolanie?
Odvolanie môžete podať prostredníctvom nasledujúceho formulára: ODVOLACÍ FORMULÁR.

Aké informácie mám uviesť v odvolaní?
Pri podávaní odvolania je dôležité byť jasný a stručný. Vyplňte všetky požadované polia, uveďte informácie o konkrétnom moderačnom opatrení, proti ktorému sa odvolávate, a podrobne vysvetlite, prečo sa domnievate, že rozhodnutie bolo nesprávne alebo nespravodlivé.

Čo ak bude moje odvolanie úspešné?
Ak je vaše odvolanie úspešné, váš moderovaný profil alebo obsah môže byť obnovený a obmedzenia spojené s moderovaním môžu byť zrušené. Mali by ste tiež dostať oznámenie potvrdzujúce riešenie. Môže sa stať, že obsah neobnovíme (napríklad ak takýto obsah už neuchovávame z dôvodu doby uchovávania osobných údajov), ale umožníme vám obsah znovu nahrať.

Mám iné (externé) možnosti nápravy?
Ak sa nachádzate v Európskej únii, kliknite sem, kde nájdete informácie o možnostiach riešenia prostredníctvom certifikovaného orgánu pre urovnanie sporov alebo súdnych prostriedkov nápravy. Ak ste tak ešte neurobili, odporúčame najprv napadnúť rozhodnutie prostredníctvom rozhodnutia platformy. Okrem toho môžete nahlásiť porušenie pravidiel DSA koordinátorovi digitálnych služieb vo vašej krajine. Tieto možnosti neobmedzujú vašu možnosť využiť iné právne prostriedky nápravy, ktoré môžete mať k dispozícii.

Kde nájdem viac informácií o zákone o digitálnych službách a svojich právach ako používateľa?
Ak ste používateľom nachádzajúcim sa v Európskej únii, uplatňuje sa zákon o digitálnych službách. Komplexné informácie o zákone o digitálnych službách a vašich právach ako používateľa nájdete na oficiálnych vládnych webových stránkach, právnych zdrojoch, TU.
Nezabudnite, že špecifiká prijatých moderátorských opatrení a sa môžu líšiť medzi jednotlivými online platformami a jurisdikciami, keďže legislatíva alebo to, čo je a čo nie je „legálne“, sa môže v jednotlivých jurisdikciách líšiť. Okrem toho vám informovanosť o vašich právach podľa zákona o digitálnych službách môže pomôcť efektívne sa orientovať v takýchto situáciách.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.