Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Prečo bolo moje konto zablokované?

Keď je vaše konto zakázané v službe Meetic, dostanete e-mailové upozornenie. Po zablokovaní už nebudete mať prístup k službe Meetic ani ju nebudete môcť používať. Ak máte aktívne predplatné, automatické obnovenie bude zrušené.

Účty sa zablokujú, keď zistíme porušenie našich Pokyny pre komunitu alebo Obchodné podmienky, ako napr:

1. Vekové obmedzenia

Služba Meetic je dostupná len pre osoby staršie ako 18 rokov. Účty otvorené ľuďmi, ktorí sú alebo sa zdajú byť mladší ako požadovaný vek, zatvárame. V prípade potreby sa obráťte na oddelenie starostlivosti o zákazníkov 💌 a znovu si otvorte svoj profil. Budete musieť predložiť platný doklad o veku, napríklad cestovný pas alebo vodičský preukaz.

2. Váš profil bol zrušený z dôvodu zlého správania

Chceme, aby bol Meetic bezpečným a zábavným miestom pre všetkých, preto musí každý profil spĺňať naše Podmienky používania a Usmernenia komunity. Pozrite si tieto dva odkazy a zistite, čo od vás očakávame, pokiaľ ide o obsah vášho profilu, vaše správanie na našej platforme a spôsob komunikácie s ostatnými nezadanými: Obchodné podmienky a Pokyny pre komunitu.

3. Váš profil bol zatvorený z iného dôvodu

Váš účet môže byť zatvorený aj v prípade, že na Meetic pristupujete z miesta s obmedzeným prístupom. Ak sa domnievate, že váš profil bol zatvorený omylom, obráťte sa na oddelenie starostlivosti o zákazníkov 💌 a požiadajte o ďalšiu pomoc.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.