Prečo bolo moje konto zablokované?
Keď je vaše konto zakázané v službe Meetic, dostanete e-mailové upozornenie. Po zablokovaní už nebudete mať prístup k službe Meetic ani ju nebudete môcť používať. Ak máte aktívne predplatné, automatické obnovenie bude zrušené.
Účty sa zablokujú, keď zistíme porušenie našich Pokyny pre komunitu alebo Obchodné podmienky, ako napr:
1. Vekové obmedzenia
Služba Meetic je dostupná len pre osoby staršie ako 18 rokov. Účty otvorené ľuďmi, ktorí sú alebo sa zdajú byť mladší ako požadovaný vek, zatvárame. V prípade potreby sa obráťte na oddelenie starostlivosti o zákazníkov 💌 a znovu si otvorte svoj profil. Budete musieť predložiť platný doklad o veku, napríklad cestovný pas alebo vodičský preukaz.
2. Váš profil bol zrušený z dôvodu zlého správania
Chceme, aby bol Meetic bezpečným a zábavným miestom pre všetkých, preto musí každý profil spĺňať naše Podmienky používania a Usmernenia komunity. Pozrite si tieto dva odkazy a zistite, čo od vás očakávame, pokiaľ ide o obsah vášho profilu, vaše správanie na našej platforme a spôsob komunikácie s ostatnými nezadanými: Obchodné podmienky a Pokyny pre komunitu.
3. Váš profil bol zatvorený z iného dôvodu
Váš účet môže byť zatvorený aj v prípade, že na Meetic pristupujete z miesta s obmedzeným prístupom. Ak sa domnievate, že váš profil bol zatvorený omylom, obráťte sa na oddelenie starostlivosti o zákazníkov 💌 a požiadajte o ďalšiu pomoc.