Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Ako môžem zrušiť predplatné?

Ak chcete ukončiť predplatné, je potrebné zrušiť si automatické obnovovanie predplatného.

Obnovenie je možné zrušiť prihlásením sa do svojho účtu na počítači, a to najskôr 24 hodín po zaplatení a najneskôr 48 hodín pred skončením platnosti predplatného.

*Kliknite na svoju profilovú fotku, potom na ponuku „Môj účet“ a na „Moje predplatné“.
*Po zrušení obnovovania predplatného vám okamžite zašleme potvrdzujúci e-mail a vy budete môcť využívať svoje predplatné až do jeho skončenia.
*Po vypršaní predplatného už nebudete mať prístup k plateným funkciám a už vám nebudeme účtovať žiadne poplatky po uplynutí doby platnosti vášho predplatného.

Ak ste si však predplatné zakúpili cez iTunes, postup je trochu odlišný: Prejdite do ponuky „Vybrať moje predplatné“ v aplikácii „App Store“ najskôr 24 hodín po zaplatení a najneskôr 48 hodín pred skončením platnosti predplatného.

Ak si už neželáte zobrazovať sa v našich službách, je tiež potrebné zrušiť váš profil (v ponuke „Môj účet“ a „zrušiť môj profil“).

Bolo by naozaj skvelé, keby ste sa o svoj príbeh podelili s ostatnými nezadanými, stačí zopár riadkov: prejdite na domovskú stránku z počítača a kliknite na odkaz „Podelím sa“ v sekcii „Príbehy zoznámení“ v časti „Naše príbehy lásky“: https://www.meetic.sk/p/temoignages/.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Odporúčame vám, aby ste sa obrátili na náš Zákaznícky servis, ktorý odpovie na vašu otázku.