Mám zrušené predplatné, ale stále platím. Čo sa deje?
😬 Môže sa to stať z niekoľkých dôvodov:
Rozhodli ste sa pozastaviť svoj profil. Pozastavenie profilu nezruší obnovovanie predplatného; zostane aktívne a bude sa obnovovať, kým ho nezrušíte.
Zrušenie predplatného neprebehlo úplne. Ak ste nedostali potvrdzujúci e-mail, ide pravdepodobne o tento prípad.
➔ Skúste to znova alebo sa obráťte na náš tím starostlivosti o zákazníkov 💌.
Možno máte iný profil. Napríklad na našej sesterskej stránke Affiny.
Prečo mi bolo z účtu odpísaných viacero platieb?
Môže sa to stať v závislosti od typu predplatného a balíčkov, ktoré ste si predplatili. S cieľom prispôsobiť a zlepšiť vaše vyhľadávanie a interakcie vám po prihlásení ponúkame niekoľko balíčkov.
➔ Ak máte akékoľvek pochybnosti o svojich platbách, informácie o predplatnom a platbách si môžete pozrieť po prihlásení z počítača v sekcii Nastavenia účtu.
Ak používate počítač, kliknite sem.
Ak používate mobilné zariadenie, kliknite sem.