Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Mám zrušené predplatné, ale stále platím. Čo sa deje?

😬 Môže sa to stať z niekoľkých dôvodov:

Rozhodli ste sa pozastaviť svoj profil. Pozastavenie profilu nezruší obnovovanie predplatného; zostane aktívne a bude sa obnovovať, kým ho nezrušíte.

Zrušenie predplatného neprebehlo úplne. Ak ste nedostali potvrdzujúci e-mail, ide pravdepodobne o tento prípad.
➔ Skúste to znova alebo sa obráťte na náš tím starostlivosti o zákazníkov 💌.

Možno máte iný profil. Napríklad na našej sesterskej stránke Affiny.

Prečo mi bolo z účtu odpísaných viacero platieb?

Môže sa to stať v závislosti od typu predplatného a balíčkov, ktoré ste si predplatili. S cieľom prispôsobiť a zlepšiť vaše vyhľadávanie a interakcie vám po prihlásení ponúkame niekoľko balíčkov.

➔ Ak máte akékoľvek pochybnosti o svojich platbách, informácie o predplatnom a platbách si môžete pozrieť po prihlásení z počítača v sekcii Nastavenia účtu.
Ak používate počítač, kliknite sem.
Ak používate mobilné zariadenie, kliknite sem.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.