Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Pomoc! Nedá sa mi zaregistrovať.

Existuje niekoľko dôvodov, prečo môžete mať problémy s prihlásením 😬

1. Zobrazí sa vám správa, že vaša e-mailová adresa sa už používa

  • E-mailovú adresu môžete prepojiť len s jedným účtom Meetic.
    ➔ Ak už máte profil na stránke Meetic, pred vytvorením nového profilu s rovnakou e-mailovou adresou ho budete musieť vymazať.
  • Prihláste sa do svojho starého účtu a prejdite na Nastavenia účtu > Pozastaviť účet > Ak chcete odstrániť svoj účet, kliknite sem.
    Alebo kliknite sem.


2. Neberie vám heslo

Chceme, aby boli účty Meetic bezpečné, preto vaše heslo preto musí obsahovať:

  • minimálne osem znakov
  • veľké aj malé písmená
  • a číslicu.
  • napr.: Meetic2022@

➔ Vaše heslo nemôže byť totožné s vaším prihlasovacím menom.
➔ Nezabudnite, že nikdy nemáte poskytovať svoje prihlasovacie údaje nikomu inému, aj keď toho človeka poznáte.
➔ Vaše heslo musí byť jedinečné! Nikdy nepoužívajte rovnaké heslo na viacerých webových stránkach.

3. Nemáte prístup k účtu zo zahraničia

  • K svojmu účtu Meetic máte prístup takmer odkiaľkoľvek na svete ✈️, ale v niektorých krajinách to nie je možné.
    Užite si svoj výlet a váš účet na vás bude čakať po návrate domov!
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.