Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Prečo sa mi pri vytváraní účtu zobrazuje, že moja e-mailová adresa je už používaná?

Pozrime sa na to zblízka, isto nájdeme vysvetlenie.

Z bezpečnostných dôvodov je skutočne nemožné vytvoriť si nový účet s adresou, ktorá je už používaná na našich stránkach.

1. Buď ste už mali účet na stránke Meetic, hoci môže byť už trochu starší a momentálne len pozastavený. Heslo si stačí obnoviť na domovskej stránke:

*Kliknite na „Prihlásiť sa“ s adresou, ktorú chcete použiť, a potom na „Zabudnuté heslo“? 
*Následne si sledujte doručenú poštu (a nevyžiadanú poštu/spam), pretože vám v priebehu niekoľkých minút pošleme správu o obnovení hesla,
*Potom postupujte podľa pokynov na obnovenie hesla. A môžete začať!

Prípadne si skontrolujte, či vám neprišla správa od nášho moderačného tímu v súvislosti s dodržiavaním našich Všeobecných obchodných podmienok, čo by vysvetlilo zablokovanie prístupu k našim službám pre túto e-mailovú adresu.

2. Druhá možnosť je, že ste účet nikdy nemali a vaša adresa môže byť „zdvojená“ s adresou niekoho iného, čo je zriedkavé, ale môže sa to stať. V tomto prípade skúste použiť inú adresu.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Odporúčame vám, aby ste sa obrátili na náš Zákaznícky servis, ktorý odpovie na vašu otázku.