Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Môžem zrušiť nákup a získať späť peniaze?

Ste v 14-dňovej lehote na odstúpenie od zmluvy, ktorá plynie po každom zakúpení predplatného

Nákup ste uskutočnili na webovej alebo mobilnej stránke

  • Kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov 💌 a požiadajte o vrátenie peňazí alebo výmenu.
    ➔ Upozorňujeme, že vrátenie peňazí je možné pri kúpe prvého predplatného a vylepšení. Výška refundácie sa vypočíta pomerným dielom k trvaniu predplatného.
    Pri obnovení predplatného, nákupe Boostrov, Love Notes a režimu Inkognito nie je možné vrátenie peňazí.

Nákup ste uskutočnili cez App Store

  • Zrušenie a vrátenie peňazí rieši spoločnosť Apple podľa svojich vlastných obchodných podmienok, na ktoré nemáme vplyv.
    ➔ Ak ste svoj nákup uskutočnili prostredníctvom služby Itunes, žiadosť budete musieť poslať im.

Lehota 14 dní už uplynula.

  • Vrátenie peňazí nie je možné. Sme tu však preto, aby sme vám pomohli vyťažiť z predplatného čo najviac a ukázali vám, ako využiť funkcie služby naplno.

Ak nechcete v predplatnom pokračovať

  • Automatické obnovenie môžete zrušiť cez počítač v časti Nastavenia účtu.
    Alebo kliknite sem.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.