Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Neprišiel mi potvrdzujúci e-mail. Kde nájdem informácie o svojom predplatnom?

Ak ste nedostali e-mail, postupujte takto:

  1. Najprv skontrolujte, či e-mail neskončil v priečinku so spamom.
  2. Prejdite do sekcie Nastavenia účtu (na stránke alebo v aplikácii) a skontrolujte, či sa vaše predplatné zobrazuje.
  3. Ak tam svoje predplatné nenájdete, znamená to, že vaša platba neprešla.
    Skúste to znovu.

Kedy vyprší platnosť môjho predplatného?

  • Informácie o predplatnom nájdete v časti:
    • Na počítači: Nastavenia účtu >Správa predplatného.
    • Na mobile a v Apke: Sekcia Ja > ⚙️
  • Tu môžete tiež zrušiť automatické obnovenie a zobraziť históriu nákupov.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.