Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Predplatné už mám zaplatené. Prečo ma žiadate o kúpu predplatného?

😬 Niekedy sa to môže stať, a to z niekoľkých dôvodov:

Vaša platba neprešla

  • Skontrolujte, či ste dostali potvrdenie o platbe e-mailom. Ak nie, skúste to znova.

Zaplatili ste cez iný profil (to znamená, že ste si u nás omylom vytvorili viac ako jeden účet)

  • Skúste sa znova prihlásiť pomocou e-mailovej adresy, na ktorú ste dostali potvrdzujúci e-mail.
  • Ak to nepomôže, kontaktujte tím starostlivosti o zákazníkov 💌

Zakúpili ste si predplatné na našej sesterskej webovej stránke Affiny, ktoré nezahŕňa prístup k Meetic.

➔ V prípade potreby kontaktujte tím starostlivosti o zákazníkov 💌 

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.