Prečo musím pri dokončení nákupu overiť platbu?
Smernica o platobných službách 2 (PSD2), ktorú zaviedla Európska únia, vstúpila do platnosti v máji 2021 ➔ jej cieľom je minimalizovať pokusy o podvod a zvýšiť zabezpečenie platobných služieb
Na dokončenie nákupov budete povinní uskutočniť overenie platby na stránke svojej banky. Tento úkon sa vzťahuje na všetky nákupy uskutočnené na stránke Meetic platobnou kartou a v aplikácii iTunes.
- Najprv sa uistite, že ste si stiahli aplikáciu svojej banky a povolili notifikácie z tejto aplikácie.
- Po vyplnení a potvrdení bankových údajov na stránke nákupu Meetic postupujte pri overovaní podľa pokynov banky.
- Väčšina členov by mala dostať notifikáciu zo svojej bankovej aplikácie: Kliknite na notifikáciu a potvrďte nákup alebo spustite bankovú aplikáciu, ak sa vám notifikácia nezobrazila.
- Potom sa vráťte na Meetic, aby ste dokončili nákup, a začnite využívať naše služby.
! Upozornenie: ak zatvoríte okno overenia platby bez potvrdenia a vrátite sa na stránku nákupu, aby ste vykonali platbu, vaša platba nebude dokončená.
! Upozornenie: ak vyprší platnosť vašej bankovej karty a požiadame vás o aktualizáciu týchto údajov, požiadame vás aj o overenie; počas tejto transakcie sa z vášho účtu nebudú účtovať žiadne poplatky.
Ak sa vyskytnú problémy s overením platby v bankovej aplikácii
- Kontaktujte svoju banku
- Vyskúšajte iný spôsob platby dostupný na stránke, napríklad Paypal
- Uskutočnite nákup z iného zariadenia > Overenie banky môže byť pri platbe na počítači plynulejšie ako na mobilnom telefóne.