Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Prečo musím pri dokončení nákupu overiť platbu?

Smernica o platobných službách 2 (PSD2), ktorú zaviedla Európska únia, vstúpila do platnosti v máji 2021 ➔ jej cieľom je minimalizovať pokusy o podvod a zvýšiť zabezpečenie platobných služieb

Na dokončenie nákupov budete povinní uskutočniť overenie platby na stránke svojej banky. Tento úkon sa vzťahuje na všetky nákupy uskutočnené na stránke Meetic platobnou kartou a v aplikácii iTunes.

  1. Najprv sa uistite, že ste si stiahli aplikáciu svojej banky a povolili notifikácie z tejto aplikácie.
  2. Po vyplnení a potvrdení bankových údajov na stránke nákupu Meetic postupujte pri overovaní podľa pokynov banky.
  3. Väčšina členov by mala dostať notifikáciu zo svojej bankovej aplikácie: Kliknite na notifikáciu a potvrďte nákup alebo spustite bankovú aplikáciu, ak sa vám notifikácia nezobrazila.
  4. Potom sa vráťte na Meetic, aby ste dokončili nákup, a začnite využívať naše služby.


! Upozornenie:
ak zatvoríte okno overenia platby bez potvrdenia a vrátite sa na stránku nákupu, aby ste vykonali platbu, vaša platba nebude dokončená.

! Upozornenie: ak vyprší platnosť vašej bankovej karty a požiadame vás o aktualizáciu týchto údajov, požiadame vás aj o overenie; počas tejto transakcie sa z vášho účtu nebudú účtovať žiadne poplatky.

Ak sa vyskytnú problémy s overením platby v bankovej aplikácii

  • Kontaktujte svoju banku
  • Vyskúšajte iný spôsob platby dostupný na stránke, napríklad Paypal
  • Uskutočnite nákup z iného zariadenia > Overenie banky môže byť pri platbe na počítači plynulejšie ako na mobilnom telefóne.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Ak si stále želáte kontaktovať zákaznícky servis, kliknite nižšie.